torsdag den 11. april 2013

Smuk lampe ud af papirs strimler!



Smuk, smuk, smuk!
Mit Lampe projekt er endelig blevet færdigt! Det tog længere tid, end jeg lige troede, det ville gøre, at lave denne lampe. 
Jeg fandt idéen på pinterest, og synes det så ret fedt ud!
Billederne er taget i både lys og mørke, men i virkeligheden ser den lidt anderledes ud. Det kan godt se ud som om lampen er lyserød, men den er helt hvid.

Det eneste man skal bruge er:
1 rispapirs lampe
Lim
Papir
Saks
Man skal klippe nogle spidse strimler, og lime dem på rundt langs lampens ringe.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Jeg har lavet en med muffinsforme. Jeg har tænkt at jeg vil prøve at lave en med hvide fjer. Det tror jeg også kunne være fint.

    SvarSlet
  2. Tak skal du have:-) Lyder som en god idé med muffinsforme og fjer, det kunne være sjovt at prøve at lave en ud af det.

    SvarSlet